گروه آموزشی حامی

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی، ارائه جزوات آموزشی، ارائه مقالات مشاوره ای در حوزه تحصیل

گروه آموزشی حامی

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی، ارائه جزوات آموزشی، ارائه مقالات مشاوره ای در حوزه تحصیل

تخمین رتبه کنکور سراسری 96

پس از برگزاری کنکور سراسری بسیاری از داوطلبان به محاسبه درصدهای خود در کنکور می پردازند و با کنجکاوی هر چه تمام تر در پی رتبه ای هستند که متاثر از درصدهای کسب شده در کنکور سراسری باشد بارها و بارها در مقالات و در بخش دیدگاه ها به مخاطبین عزیز حامی اعلام کرده ایم که تخمین رتبه کنکور سراسری با استفاده از درصد های کسب شده در کنکور یک امر نسبی است چرا که این تخمین رتبه بر اساس اطلاعات داوطلبان سال های گذشته کنکور سراسری است.

حال آنکه در سال ۹۶ سوالات کنکور متفاوت و داوطلبان نیز متفاوت از سال های قبل هستند ممکن است در سال ۹۵ سوالات درس A ساده بوده و داوطلبی که در این درس درصد ۵۰ را کسب کرده تراز x را به دست آورده باشد اما در سال ۹۶ سوالات سخت بوده باشد و داوطلب با همان درصد ۵۰ و یا حتی کمتر امسال تراز x+n) n>0) را کسب نماید این موضوع تاثیر مستقیم بر روی تخمین رتبه کنکور سراسری خواهد گذشت عامل دیگری که بر روی تخمین رتبه کنکور سراسری تاثیر مستقیم دارد سطح علمی داوطلبان است چون تراز و رتبه یک داوطلب یعنی قیاس عملکرد داوطلب در برابر سایر داوطلبان، حال اگر داوطلبان سال ۹۵ از سطح علمی خوبی برخوردار بوده باشند و درصدهای بالایی در دروس کسب کرده باشند ممکن است درصد ۵۰ در درس فرضیA تراز خوبی به دست ندهد اما اگر سطح علمی داوطلبان ۹۶ نسبت به ۹۵ پایین تر بوده باشد ممکن است همان درصد ۵۰ تراز خارق العاده ای را نصیب داوطلب کند (با فرض یکسان بودن حدودی سطح سختی سوالات درس A)

حال فرآیند تخمین رتبه کنکور سراسری و همچنین منطق طراحی تمامی نرم افزار های تخمین رتبه کنکور سراسری با وجود عدم قطعیت در دو عامل فوق است بنابراین هرگز نمی توان اظهار نظر قطعی درباره رتبه داوطلب با نرم افزار های تخمین رتبه کنکور سراسری نمود اما اگر داده های بیشتری در نرم افزار دخیل شود و همچنین در فرمول محاسبه تراز ها دقت وافر به عمل آید تخمین رتبه کنکور سراسری به واقعیت نزدیک تر خواهد شد اقدامی که در واحد آموزشی و واحد انفورماتیک حامی به خوبی صورت گرفت که ما حصل آن به عنوان یکی از دقیق ترین نرم افزارهای تخمین رتبه موجود در وب به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبان عزیز کنکور سراسری قرار می گیرد باشد.

در صورت هر گونه سوال بیشتر پیرامون تخمین رتبه کنکور سراسری می توانید سوالات خود را در ذیل همین مطلب یا سایر مطالب مرتبط با رتبه های قبولی رشته های مختلف در قالب دیدگاه با مشاوران حامی در میان بگذارید، باشد که بتوانیم در روزهای منتهی به اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۶ و انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۶ اندکی از بار استرس داوطلبان عزیز و خانواده محترم آن ها را بکاهیم.


انتخاب رشته ریاضی ۹۶

گروه ریاضی و فنی پر افت و خیز ترین گروه آزمایشی در میان گروه های آزمایشی کنکور سراسری در سال های اخیر بوده است زیرا در سال های ۹۱ و ۹۲ این گروه طرفداران بسیار زیادی داشت و انتخاب رشته ریاضی بسیار سنگین و نفس گیر بود اما از سال ۹۳ به تدریج طرفداران این گروه کاهش یافتند و هم اکنون در سال ۹۶ رقابت در گروه ریاضی و فنی ساده تر از گذشته است اما کماکان هم جدال بر سر رشته های برتر و دانشگاه های برتر به جدیت گذشته است بنابر این انتخاب رشته ریاضی ۹۶ نیز از حساسیت خاصی برخوردار است ، این حساسیت ها مشاوران حامی را بر آن داشت تا مقاله حاضر را به رشته تحریر درآورند لازم به ذکر است پیش تر موارد کلی انتخاب رشته ۹۶ در مقاله ای جامع و کامل تحت عنوان انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۶ مورد نقد و بررسی قرار گرفته است و در این مقاله تنها به ذکر نکات تخصصی انتخاب رشته ریاضی ۹۶ پرداخته خواهد شد.


موارد کلی برای انتخاب رشته ریاضی ۹۶

پس از اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۶ داوطلبان می توانند با مشاهده کارنامه کنکور سراسری از رتبه و تراز خود در زیر گروه ها اطلاع حاصل نمایند بنابر این در ابتدا لازم است بدانند که هرکدام از رشته های دانشگاهی در کدام زیر گروه قرار دارند جدول زیر این موضوع را نمایش می دهد:

زیر گروه یک مهندسی مکانیک ، مهندسی برق ، مهندسی صنایع ، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر ،  مهندسی مواد  ، مهندسی فناوری اطلاعات ، مهندسی هوافضا ، مهندسی حمل و نقل ریلی ، ریاضی ، فیزیک ، کاردانی کامپیوتر

زیرگروه دو مهندسی نفت ، مهندسی شیمی ،مهندسی پلیمر ،مهندسی معدن ، شیمی

زیر گروه سه کاردان فنی برق ، کاردان ایمنی صنعتی ، کاردانی صنایع غذایی ، کاردان فنی معدن

 

 

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید چنانچه داوطلبان علاقه داشته باشند تا در هر کدام از رشته های دانشگاهی تحصیل کنند بایستی برای انتخاب رشته ریاضی ۹۶ رتبه خود در همان زیر گروه را ملاک قرار دهد و با استفاده از رتبه های قبولی رشته ریاضی در سال های گذشته دید جامعی نسبت به جامعه آماری پیدا نماید.


نقش بازار کار و درآمد در انتخاب رشته ریاضی ۹۶

بدون شک برای انتخاب رشته ریاضی مهم ترین عامل پس از علاقه بازار کار رشته انتخابی است علیرغم جو منفی ایجاد شده بر علیه بازار کار و درآمد رشته های مهندسی در سال های اخیر کماکان می توان ادعا نمود که این جو تنها یک موج منفی ایجاد شده است و چنانچه علاقه در فرد موجود باشد می توان در بازار کار رشته های مهندسی خوش درخشید و پس ازکسب تجربه به درآمد ایده آلی رسید اما طبیعت رشته های مهندسی دیر بازده بودن آنهاست که همین طبیعت باعث ایجاد موج منفی شده است این عامل که وجه تمایز رشته های مهندسی با گروه پزشکی است نشات گرفته از فوق تخصصی بودن کارها در رشته های مهندسی است به عنوان مثال یک مهندس عمران پس از فارغ التحصیلی ممکن است نتواند درآمد بالایی کسب کنند چرا که اگر بخواهد درآمد بالایی داشته باشد ملزم به کسب یک پست مهم در حد و اندازه های مدیر پروژه ای بزرگ است که این عنوان تنها با کسب تجربه به دست خواهد آمد.


دانشگاه های مورد پذیرش در انتخاب رشته ریاضی ۹۶

در تمامی رشته های مهندسی دانشگاه های صنعتی و جامع کشور در دوره روزانه ، شبانه و پردیس های خودگردان و دانشگاه آزاد با آزمون و بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می کنند.

انتخاب رشته تجربی ۹۶

کنکور تجربی در طول سالیان گذشته همواره در کانون توجه داوطلبان کنکور سراسری قرار داشته است اما در یکی دو سال گذشته رقابت در این رشته بسیار تنگاتنگ و نفس گیر شده که این امر انتخاب رشته تجربی را بسیار حساس کرده که بایستی داوطلبان مجهز به حجم انبوهی از اطلاعات باشند تا بتوانند با آگاهی کافی پا در ورطه انتخاب رشته تجربی بگذارند.
مشاوران حامی پیش تر مقاله جامع و کاملی  را به رشته تحریر در آورده اند که در آن تمامی نکات لازم برای انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۶ اعم از ضوابط انتخاب رشته ، سهمیه های موثر در کنکور ، تاثیر سهمیه ایثارگران در کنکور، دوره های روزانه و شبانه و… ذکر شده است.
بنابراین در این مقاله از ذکر جزئیات آن موارد خود داری کرده و بنابر درخواست مخاطبین ارجمند گروه آموزشی حامی اطلاعاتی تخصصی پیرامون انتخاب رشته تجربی ۹۶ را ارائه خواهیم داد که شامل توضیحی اجمالی درباره بازار کار و شهریه و و دانشگاه های مورد پذیرش رشته های پرطرفدار تجربی هستند. چنانچه تمایل داشته باشید مقاله فوق الذکر را مطالعه نمایید می توانید بر روی لینک انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۶ کلیک کنید.
در انتخاب رشته تجربی مهم ترین اصل بایستی علاقه فرد باشد باید بتوانید خود را از هیاهوی موجود در دوران انتخاب رشته مصون بدارید و با توجه به علاقه فردی خود رشته تحصیلی خود که مهم ترین پایه در آینده شغلی هر فرد است را انتخاب نمایید.
شاید این سوال در ذهن خواننده پیش بیاید که منظور از هیاهو چیست؟

موارد بسیاری را دیده ایم که داوطلب با توجه به فضای ایجاد شده در بین داوطلبان علاقه شخصی خود را قربانی کرده و رشته ای را انتخاب می کند که بیشتر بر روی زبان هاست به عنوان مثال ممکن است داوطلب رتبه خوبی را در کنکور کسب کند و به رشته هوشبری علاقه وافر داشته باشد اما با توجه به رواج یافتن جنون پزشکی با اتکا به جو موجود وارد این رشته می شود گرچه در انتخاب رشته تجربی عوامل دیگری همچون بازار کار و نوع دانشگاه پذیرنده تاثیر مستقیم دارند که در بند های بعدی مورد بررسی قرار می گیرند.

قطعا والاترین هدف از ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته های دانشگاهی ساخت آینده شغلی متناسب با رشته است که به این منظور آشنایی اجمالی با بازار کار رشته ها و درآمد حدودی آنها قبل از انتخاب رشته الزامی است به این منظور رشته های پرطرفدار و موثر در انتخاب رشته تجربی را طی ماتریس زیر مورد نقد و بررسی قرار داده ایم
*******************
ماتریس انتخاب رشته حامی برای رشته های پر طرفدار گروه تجربی براساس معیار بازار کار و درآمد شغلی
رشتهپزشکیدندانپزشکیداروسازیپرستاریهوشبریاتاق عملعلوم آزمایشگاهیماماییعلوم تغذیه
پزشکی۰۰.۵۰.۵۲۲۲۲۲۲
دندان پزشکی۰.۵۰۰.۵۲۲۲۲۲۲
داروسازی۰.۵۰.۵۰۲۲۲۲۲۲
پرستاری۱۱۱۰۰.۵۰.۵۲۲۲
هوشبری۱۱۱۰.۵۰۰.۵۲۲۲
اتاق عمل۱۱۱۰.۵۰.۵۰۲۲۲
علوم آزمایشگاهی۱۱۱۱۱۱۰۲۱
مامایی۱۱۱۱۱۱۱۰۱
علوم تغذیه ۱۱۱۱۱۱۱۲۰
نحوه نتیجه گیری از ماتریس: برای این کار از ستون اول از سمت راست رشته مورد نظر را انتخاب می کنید. سپس رشته دوم که قصد مقایسه آن با رشته اول را دارید را از ردیف اول انتخاب می کنید. حال عددی که این دو را به هم متصل می کند نشانگر نتیجه مقاییسه خواهد بود.
مثلا برای مقایسه رشته پرستاری با مامایی از ستون اول از سمت راست پرستاری را انتخاب و از سطر اول جدول مامایی را برمی گزینیم. سپس این دو سطر و ستون را با هم تلاقی می دهیم. بدین ترتیب به عدد ۲ خواهیم رسید. دربالا گفتیم که عدد ۲ بیانگر غالب شدن رشته بر دیگری است. پس رشته پرستاری بر رشته مامایی ارجح می باشد.

قطعا اعتبار دانشگاه ها یکی از عوامل موثر در انتخاب رشته کنکور سراسری است اما این اهمیت باید تا جایی بروز داده شود تا علاقه به رشته پایمال نشود به عنوان مثال پزشکی جیرفت از لحاظ آینده شغلی و درآمد به مراتب بهتر از علوم تغذیه تهران است.
برای رشته های پرطرفدار گروه تجربی علاوه بر دانشگاه های روزانه ، پردیس های خودگردان و دانشگاه آزاد نیز اقدام به جذب دانشجو می کنند که یکی از  مهم ترین اقدامات برای انتخاب رشته تجربی ۹۶ آشنایی با شهریه پردیس خودگردان است. تا پس از آن بتوانید با آگاهی از رتبه های قبولی رشته های پرطرفدار و استفاده از نرم افزار تخمین رتبه حامی انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۶ را به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

رتبه ی آخرین فرد قبولی رشته مهندسی کامپیوتر 96

در این مطلب رتبه ی آخرین فرد قبولی رشته مهندسی کامپیوتر سال گذشته را در شهر های مختلف آورده ایم.

 

مهندسی کامپیوتر

تهران
رتبه کشوریرتبه در سهمیهسهمیه در منطقهجنسیتشهررشته قبولی
۲۳۶۱۵۴منطقه ۱دخترشیرازمهندسی کامپیوتر-دانشگاه صنعتی شریف -تهران-روزانه فناوری اطلاعات
۴۵۳۱۳۰منطقه ۲پسرگرمسارمهندسی کامپیوتر-دانشگاه صنعتی شریف -تهران-روزانه فناوری اطلاعات
۲۹۳۸۲۰۹منطقه ۳پسرقرچکمهندسی کامپیوتر-دانشگاه صنعتی شریف -تهران-روزانه فناوری اطلاعات
۶۶۰۴۱۵منطقه ۱پسرتهرانمهندسی کامپیوتر-دانشگاه تهران-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
۹۶۰۳۰۶منطقه ۲دخترساریمهندسی کامپیوتر-دانشگاه تهران-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
۳۸۲۸۲۷۳منطقه ۳پسرشهریار-ملارد-باغستان-اندیشهمهندسی کامپیوتر-دانشگاه تهران-روزانه فناوری اطلاعات
۱۳۶۶۸۱۶منطقه ۱پسرتهرانمهندسی کامپیوتر-دانشگاه صنعتی امیرکبیر-تهران-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
۱۵۵۳۵۰۳منطقه ۲پسرتویسرکانمهندسی کامپیوتر-دانشگاه صنعتی امیرکبیر-تهران-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
۵۴۵۵۴۲۶منطقه ۳دختراسلام‌شهرمهندسی کامپیوتر-دانشگاه صنعتی امیرکبیر-تهران-روزانه نرم افزار
۲۴۳۸۱۴۱۰منطقه ۱پسرتهرانمهندسی کامپیوتر-دانشگاه علم وصنعت ایران -تهران-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
۲۲۴۲۷۳۸منطقه ۲پسرکرمانمهندسی کامپیوتر-دانشگاه علم وصنعت ایران -تهران-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
۶۹۰۲۵۹۱منطقه ۳پسرسمنانمهندسی کامپیوتر-دانشگاه علم وصنعت ایران -تهران-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
۲۶۲۰۱۴۹۷منطقه ۱دخترتهرانمهندسی کامپیوتر-دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی -تهران-روزانه
۳۳۶۶۱۱۶۶منطقه ۲پسرقزوینمهندسی کامپیوتر-دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی -تهران-روزانه
۶۸۵۹۵۸۲منطقه ۳پسرشهریار-ملارد-باغستان-اندیشهمهندسی کامپیوتر-دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی -تهران-روزانه
۳۱۷۰۱۷۸۷منطقه ۱دخترتهرانمهندسی کامپیوتر-دانشگاه شهیدبهشتی -تهران-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
۳۵۴۳۱۲۲۲منطقه ۲پسرارومیهمهندسی کامپیوتر-دانشگاه شهیدبهشتی -تهران-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
۹۶۳۱۸۷۱منطقه ۳پسرفردیسمهندسی کامپیوتر-دانشگاه شهیدبهشتی -تهران-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
البرز
رتبه کشوریرتبه در سهمیهسهمیه در منطقهجنسیتشهررشته قبولی
۴۹۲۵۲۷۴۶منطقه ۱پسرتهرانمهندسی کامپیوتر-دانشگاه خوارزمی -تهران-روزانه نرم افزار–
۴۸۸۵۱۶۷۷منطقه ۲دخترکرجمهندسی کامپیوتر-دانشگاه خوارزمی -تهران-روزانه نرم افزار-
۹۹۶۰۹۱۲منطقه ۳پسرپیشوامهندسی کامپیوتر-دانشگاه خوارزمی -تهران-روزانه نرم افزار–
اصفهان
رتبه کشوریرتبه در سهمیهسهمیه در منطقهجنسیتشهررشته قبولی
۸۵۳۶۴۵۶۵منطقه ۱دخترمکاتبه‌ایمهندسی کامپیوتر-دانشگاه اصفهان-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
۹۲۶۷۳۲۸۱منطقه ۲دختراراکمهندسی کامپیوتر-دانشگاه اصفهان-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
۱۹۱۴۲۲۲۱۲منطقه ۳دخترباغ بهادرانمهندسی کامپیوتر-دانشگاه اصفهان-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
۵۹۸۹۳۲۸۴منطقه ۱دخترتهرانمهندسی کامپیوتر-دانشگاه صنعتی اصفهان-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
۶۰۱۲۲۰۸۲منطقه ۲پسرقائم شهرمهندسی کامپیوتر-دانشگاه صنعتی اصفهان-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
۱۲۸۹۹۱۲۸۳منطقه ۳پسرایلاممهندسی کامپیوتر-دانشگاه صنعتی اصفهان-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
مشهد
رتبه کشوریرتبه در سهمیهسهمیه در منطقهجنسیتشهررشته قبولی
۹۸۶۰۵۲۲۷منطقه ۱پسرمشهدمهندسی کامپیوتر-دانشگاه فردوسی مشهد-نوبت دوم معماری سیستم های کامپیوتری–نوبت دوم
۹۹۴۲۳۵۲۳منطقه ۲پسرقممهندسی کامپیوتر-دانشگاه فردوسی مشهد-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
۱۲۴۵۷۱۲۲۸منطقه ۳دخترقائنمهندسی کامپیوتر-دانشگاه فردوسی مشهد-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
شیراز
رتبه کشوریرتبه در سهمیهسهمیه در منطقهجنسیتشهررشته قبولی
۹۳۱۵۴۹۵۴منطقه ۱دخترشیرازمهندسی کامپیوتر-دانشگاه شیراز-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
۱۰۳۶۷۳۶۹۲منطقه ۲دخترشاهین شهرمهندسی کامپیوتر-دانشگاه شیراز-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
۲۲۲۲۷۲۶۹۹منطقه ۳دخترشهربابکمهندسی کامپیوتر-دانشگاه شیراز-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
تبریز
رتبه کشوریرتبه در سهمیهسهمیه در منطقهجنسیتشهررشته قبولی
۲۳۱۸۹۱۱۱۰۶منطقه ۱دخترتبریزمهندسی کامپیوتر-دانشگاه تبریز-نوبت دوم معماری سیستم های کامپیوتری–نوبت دوم
۱۶۶۹۴۶۰۹۹منطقه ۲دختربندرعباسمهندسی کامپیوتر-دانشگاه تبریز-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
۳۵۰۲۷۵۰۷۱منطقه ۳پسرشبسترمهندسی کامپیوتر-دانشگاه تبریز-نوبت دوم معماری سیستم های کامپیوتری–نوبت دوم
قم
رتبه کشوریرتبه در سهمیهسهمیه در منطقهجنسیتشهررشته قبولی
۱۷۱۰۰۸۵۴۸منطقه ۱پسرتهرانمهندسی کامپیوتر-دانشگاه صنعتی قم-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
۱۶۰۳۸۵۸۴۶منطقه ۲دخترقممهندسی کامپیوتر-دانشگاه صنعتی قم-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
۳۲۵۳۳۴۵۵۸منطقه ۳پسرآبیکمهندسی کامپیوتر-دانشگاه صنعتی قم-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
بابل
رتبه کشوریرتبه در سهمیهسهمیه در منطقهجنسیتشهررشته قبولی
۳۰۹۳۵۱۴۱۲۰منطقه ۱پسرتهرانمهندسی کامپیوتر-دانشگاه صنعتی بابل-نوبت دوم معماری سیستم های کامپیوتری–نوبت دوم
۲۹۱۶۹۱۱۱۰۳منطقه ۲پسربابلمهندسی کامپیوتر-دانشگاه صنعتی بابل-نوبت دوم معماری سیستم های کامپیوتری–نوبت دوم
۴۳۱۴۶۶۸۱۷منطقه ۳پسربهنمیرمهندسی کامپیوتر-دانشگاه صنعتی بابل-نوبت دوم معماری سیستم های کامپیوتری–نوبت دوم
همدان
رتبه کشوریرتبه در سهمیهسهمیه در منطقهجنسیتشهررشته قبولی
۱۶۳۳۲۸۱۹۷منطقه ۱دخترتهرانمهندسی کامپیوتر-دانشگاه بوعلی سینا-همدان-روزانه
۱۸۲۲۴۶۶۹۸منطقه ۲دخترهمدانمهندسی کامپیوتر-دانشگاه بوعلی سینا-همدان-روزانه
۲۳۷۴۰۲۹۷۲منطقه ۳پسرعلی آبادکتولمهندسی کامپیوتر-دانشگاه بوعلی سینا-همدان-روزانه
زاهدان
رتبه کشوریرتبه در سهمیهسهمیه در منطقهجنسیتشهررشته قبولی
۲۵۹۲۸۱۲۱۷۱منطقه ۱پسراصفهانمهندسی کامپیوتر-دانشگاه سیستان وبلوچستان -زاهدان-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
۶۴۴۴۰۲۵۸۹۹منطقه ۲پسرزاهدانمهندسی کامپیوتر-دانشگاه سیستان وبلوچستان -زاهدان-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری
۶۶۷۲۸۱۲۳۲۳منطقه ۳پسربندر کنگ و چارکمهندسی کامپیوتر-دانشگاه سیستان وبلوچستان -زاهدان-روزانه معماری سیستم های کامپیوتری

رتبه ی آخرین فرد قبولی پرستاری

رتبه ی آخرین فرد قبولی پرستاری

تهران

رتبه کشوریرتبه در سهمیهسهمیه در منطقهجنسیتشهررشته قبولی
۱۹۸۰۶۶۰۳۶منطقه ۱پسرتهرانپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی تهران-روزانه نیمسال دوم
۲۰۹۲۴۹۶۵۲منطقه ۲پسرکرجپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی تهران-روزانه نیمسال دوم
۲۶۷۳۸۶۰۱۹منطقه ۳پسرشهرقدسپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی تهران-روزانه نیمسال دوم
۳۳۲۴۳۹۴۵۲منطقه ۱پسرتهرانپرستاری-دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی-روزانه نیمسال دوم
۳۰۶۵۴۱۴۰۹۰منطقه ۲پسراسلامشهرپرستاری-دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی-روزانه نیمسال دوم
۳۴۸۱۹۸۳۵۳منطقه ۳پسراشتهاردپرستاری-دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی-روزانه نیمسال دوم
۳۶۰۰۹۱۰۱۰۹منطقه ۱پسرتهرانپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی ایران-روزانه نیمسال دوم
۳۶۴۳۴۱۶۵۵۸منطقه ۲پسرکرجپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی ایران-روزانه نیمسال دوم
۲۶۰۵۷۵۸۲۹منطقه ۳پسرشهرقدسپزشکی -دانشگاه علوم پزشکی ایران-روزانه

اصفهان

رتبه کشوریرتبه در سهمیهسهمیه در منطقهجنسیتشهررشته قبولی
۲۶۰۷۵۷۶۸۴منطقه ۱پسراصفهانپرستاری-دانشگاه علوم پزشکی اصفهان-روزانه نیمسال دوم
۳۲۰۱۱۴۶۷۸منطقه ۲پسرنجف ابادپرستاری-دانشگاه علوم پزشکی اصفهان-روزانه نیمسال دوم
۳۸۱۲۰۹۳۲۹منطقه ۳پسراصفهانپرستاری-دانشگاه علوم پزشکی اصفهان-روزانه نیمسال دوم

مشهد

رتبه کشوریرتبه در سهمیهسهمیه در منطقهجنسیتشهررشته قبولی
۲۴۲۸۱۷۲۱۶منطقه ۱پسرمشهدپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی مشهد-روزانه نیمسال دوم
۲۳۴۱۱۱۰۷۷۰منطقه ۲دخترکاشمرپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی مشهد-روزانه نیمسال دوم
۱۹۶۱۷۴۱۷۹منطقه ۳دخترخوافپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی مشهد-روزانه نیمسال دوم

شیراز

رتبه کشوریرتبه در سهمیهسهمیه در منطقهجنسیتشهررشته قبولی
۱۹۹۲۲۶۰۶۲منطقه ۱دخترشیرازپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی شیراز-روزانه نیمسال دوم
۲۵۲۸۳۱۱۶۴۹منطقه ۲پسردارابپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی شیراز-روزانه نیمسال دوم
۲۳۴۳۰۵۱۵۸منطقه ۳دختربهمئیپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی شیراز-روزانه نیمسال دوم

همدان

رتبه کشوریرتبه در سهمیهسهمیه در منطقهجنسیتشهررشته قبولی
پرستاری -دانشگاه علوم پزشکی همدان-روزانه نیمسال دوم
۳۵۷۳۱۱۶۲۶۶منطقه ۲پسرهمدانپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی همدان-روزانه نیمسال دوم
۳۵۱۳۰۸۴۴۸منطقه ۳دختررزنپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی همدان-روزانه نیمسال دوم

تبریز

رتبه کشوریرتبه در سهمیهسهمیه در منطقهجنسیتشهررشته قبولی
۲۴۴۱۱۷۲۵۵منطقه ۱دخترتبریزپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی تبریز-روزانه نیمسال دوم
۲۶۹۰۱۱۲۳۸۷منطقه ۲دختربنابپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی تبریز-روزانه نیمسال دوم
۲۶۹۸۰۶۰۸۰منطقه ۳دخترتبریزپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی تبریز-روزانه نیمسال دوم

کرمانشاه

رتبه کشوریرتبه در سهمیهسهمیه در منطقهجنسیتشهررشته قبولی
پرستاری -دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه-روزانه
۲۷۱۰۹۱۲۴۸۴منطقه ۲پسراسلام اباد غربپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه-روزانه
۲۸۹۱۶۶۶۱۱منطقه ۳پسربوکانپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه-روزانه

اراک

رتبه کشوریرتبه در سهمیهسهمیه در منطقهجنسیتشهررشته قبولی
۴۲۱۸۱۱۱۵۶۲منطقه ۱پسرتهرانپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی اراک-روزانه
۴۱۱۰۵۱۸۵۷۶منطقه ۲پسرشهریارپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی اراک-روزانه
۳۸۲۷۲۹۳۶۶منطقه ۳پسرمریوانپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی اراک-روزانه

ساری

رتبه کشوریرتبه در سهمیهسهمیه در منطقهجنسیتشهررشته قبولی
۳۳۰۶۳۹۴۱۲منطقه ۱پسرمشهدپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی مازندران -ساری-روزانه نیمسال دوم
۳۵۴۹۷۱۶۱۶۵منطقه ۲پسرجویبارپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی مازندران -ساری-روزانه نیمسال دوم
۳۴۵۴۶۸۲۶۵منطقه ۳پسرنکاپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی مازندران -ساری-روزانه نیمسال دوم
پرستاری -دانشگاه علوم پزشکی بابل-روزانه
۳۰۸۷۰۱۴۱۸۷منطقه ۲پسرگرگانپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی بابل-روزانه
۳۰۷۳۵۷۱۳۶منطقه ۳پسراشخانهپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی بابل-روزانه

زاهدان

رتبه کشوریرتبه در سهمیهسهمیه در منطقهجنسیتشهررشته قبولی
پرستاری -دانشگاه علوم پزشکی زاهدان-روزانه
۴۳۱۵۷۱۹۵۰۰منطقه ۲پسرگنابادپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی زاهدان-روزانه
۴۲۴۸۹۱۰۶۵۲منطقه ۳پسرزابلپرستاری -دانشگاه علوم پزشکی زاهدان-روزانه